RSS

Saturday, August 13, 2011

Imej baru Raja Farah bertudung




Alhamdulillah seorang lagi artis wanita telah terbuka hatinya untuk bertudung. Memang ini yang dituntut dalam Islam,menutup aurat. Raja Farah telah bertudung sejak 2 bulan lalu. Manis bila tengok Raja Farah bertudung.

"Saya sebenarnya sudah lama berhasrat untuk memakai tudung tapi tiada tarikh yang tepat untuk itu, jadi suatu hari selesai penggambaran(Cinta Abang Lori) saya singgah di sebuah butik dan membeli beberapa helai tudung.

"Ketika pulang suami saya bertanya mengapa saya membeli tudung tersebut, justeru saya terus mengambil keputusan untuk memakainya," jelasnya.


Ini gambar masa Raja Farah nikah dahulu. Aku suka sangat tengok Raja Farah nampak ayu masa ini.

Harap Raja Farah teruskan bertudung dan jaga tingkah laku. I support u :-)

5 comments:

CIK FERRA AWW said...

WAH NAMPAK SWEET GITUUUU!

cik dot said...

yup! mmg sweett gler. alhamdulillah ^^~

a n a s t a s y e a said...

Cantiknya .. =)

www.anastasyea.com

NICK IRFAN said...

wah! ramai dh bertudung astis skrg ni.. alhamdulilah...

- zuriey - said...

CIK FERRA AWW: betul3
cik dot: semoga berkekalan
a n a s t a s y e a: orang cantik pakai apa pun cantik
NICK IRFAN : bagusla tu

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.