RSS

Tuesday, August 23, 2011

Iklan Kenduri Garnier di TV


Ada pula pose ni dalam iklan..Malu pula rasanya..hehe


Hari ini baru aku dapat tengok iklan Kenduri Garnier yang ditayangkan di TV. Bukan tengok kat TV tapi tengok kat fb Garnier. Sebelum ini kawan-kawan bagitau ada muka aku dalam iklan tu. Surprise juga lah sebab aku tak pernah tengok pun iklan tu.

Nasib baik Garnier post kan video ini kat fb. Dapat juga aku tengok walaupun bukan di TV. Kelakarnya aku tengok muka aku.hahaha.. Cam tak percaya.

Ini iklan yang aku maksudkan.



Anyway teruja sebenarnya muka masuk TV, bila nak dapat tengok iklan ini kat TV lak..Macam retis rasanya masuk TV..hehe

7 comments:

Azham Vosovic said...

Ala Zuriey...bestnya you.... seronok sgt bila masuk TV hehehe

- zuriey - said...

Azham: 2la macam tak pecaya

Run Away♥ said...

wah.....best lah...;d

H.J said...

hai duta garnier..ehe

hazman aka species1980 said...

hurmm...rugi la tak amik gambar berdua time buka aritu...haish...

JMR said...

ptot le cam penah nampak je awek dlm iklan tu..kihkihki

- zuriey - said...

Run Away♥: best2
H.J: mana ada bukan duta la
hazman aka species1980: a'ahkan..next time la jawapnya
JMR: nampak ke..hehe

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.