RSS

Monday, August 8, 2011

Berita Gembira: Duit Raya untuk Kakitangan Awam


Seronoknya dapat duit raya. Siapa tak suka dapat duit kan. Berita yang ditunggu oleh kakitangan awam, Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak mengumumkan bayaran khas kewangan setengah bulan kepada penjawat awam dengan bayaran minimum sebanyak RM500 yang akan dibayar pada pertengahan bulan ini.

Setengah bulan gaji tu, banyak juga kiranya. Ini yang aku rasa jeles dengan kakitangan awam. Agak-agak yang swasta ini ada tak company nak bagi.

Tahun lepas company aku bagi pinjam RM500 untuk raya. Nama pun pinjam kena ganti baliklah kan. Harap tahun ini ada lah dapat duit raya. Baru rasa meriah sikit raya. hehe

8 comments:

Azham Vosovic said...

Alhamdulillah,,,walaupun belum bekerja lagi tapi ttp bersykur bg pihak ibu bapa saya hehehehe

topan said...

syoknya dapat bonus... syoknya dapat duit raya.... :(

IMANSHAH said...

alhamdulillah syukur nixmat

waduh said...

org swasta tak payah undi dia lah. Gomen hanya bela pekerja gomen je

kak ina kl said...

wah bolehlah belanja akak lepas raya. Hotel tu sehari baru dalam RM200 lebih tapi tak ada breakfast

NUR said...

semoga dapat la tu.. aminn

NICK IRFAN said...

wah! bestnyer

- zuriey - said...

Azham Vosovic: rezki2..alhamdulillah
topan : memang syok..
IMANSHAH : dapat gak ke..leh belanja nnti
waduh: nak wat caner kan
kak ina kl: mana dapat kak duit raya..
NUR: mudah2an..amin
NICK IRFAN: tue la tumpang gumbira

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.