RSS

Friday, July 15, 2011

Gambar sekitar Pratonton Flat 3A bersama artis


Ini yang best bila dapat join pratonton, berpeluang nak bergambar dengan artis. Bila lagi kita nak berjumpa dengan artis, diorang punya jadual padat. Ini kali kedua aku pergi pratonton under MIG.


Intan Ladyana pelakon utama filem ini. Watak Intan agak berat juga bagi aku tapi dia berjaya membawa watak tersebut. Intan ini comel je taklah tinggi sangat.


Bagi aku ini 2 orang hero dalam cerita ini. Yang aku kenal Adey Syafrien sahaja (belah kanan). Not bad juga lakonan diorang walaupun baru dalam dunia lakonan.


Pengarah filem Flat 3A,Azhari Zain.


Yang ini aku tak tahu siapa namanya.he3 Tapi dia ada pegang watak tambahan dalm filem ini.


Ini rakan artis yang datang menyokong. Korang mesti kenalkan dia ini selalu berlakon drama.


Last sekali rasanya tak payah aku kenalkan lagi korang mesti kenal, David Teo yang sporting.


Anyway pic ini masuk dalam page facebook MIG Online. Tak sangka pula boleh ada gambar aku..hehe

6 comments:

topan said...

saje wat saya jeles letak gambar awak dan anis bersama Uncle David...

daiflora said...

haha..segan i,gmbar dh jdik publisiti nie..best2..

DefarhanoVII a.k.a BoyPJ said...

kenapa gambar saye takde pon??? xley jadik neh....

bawa kupon mekDi utk. kamoooo

Kupon Mc'D Buy 1 Free 1
Review Filem Flat 3A

hazman aka species1980 said...

hurmmm.... tak perasan pulak awak time tu yea....takpe2x kalau jumpa kat next event kita tegur2 yea...

- zuriey - said...

topan: jeles ke..hehe
daiflora: sekali2 pe salahnya
DefarhanoVII a.k.a BoyPJ : yeker..takpe next time ada
hazman aka species1980: ada gak ke, saya pun tak perasan

DefarhanoVII a.k.a BoyPJ said...

semalam masih tak ade jugaks (",)

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.