RSS

Friday, July 8, 2011

DayDeck Giveaway Fridge Magnet


Lama sudah aku tak join giveaway ini. Rindu rasanya. Kali ni nak cuba nasib mana tau mengena. Giveaway ini di buat oleh DayDeck. Hadiahnya adalah Fridge Magnet.

Aku memang suka kumpul Fridge Magnet ni. Dah separuh fridge penuh dengan benda ini. Kalau aku tak beli sendiri, aku akan kirim member2 yang akan pergi holiday. Macam-macam bentuk ada, i like.

Tengok dari koleksi DayDeck ini pun macam2 bentuk ada,datang dari Singapura, Bandung, Bali, Terengganu, Cameron Highland dan Langkawi. Aku target dapat lah yang dari Bandung atau Bali tu..hehe.. Boleh pula kan nak demand. Kalau dapat pun dah cukup bagus.

Kalau korang pun berminat nak join giveaway ini boleh ke http://www.daydeck86.com/2011/06/giveaway-fridge-magnet.html . Cepat!! Tarikh tutup pada 15/07/2011.

3 comments:

Solehah said...

suka juga kumpul fridge magnet.

daydeck86 said...

Zuriey dah hantar komen ke kat entry GA tu???

- zuriey - said...

solehah: sama la kita
daydeck86: alamak lupa lak..ok2 dah komen

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.