RSS

Thursday, July 28, 2011

Berkecai harapan Malaysia ke Piala Dunia 2014


Sampai sini sahaja perjuangan Malaysia untuk kelayakan ke Piala Dunia 2014. Malaysia seri 1-1 dengan Singapura tapi kalah dengan aggregat 6-4. Itu sahaja yang mampu di lakukan Malaysia malam ini. Bersemangat bila Malaysia dapat gol pada mulanya tapi siapa sangka Singapura pula dapat menjaringkan gol.

Mungkin sebab kelalaian di pertahanan menyebabkan Singapura dapat gol.Bukan rezeki Malaysia nak melangkah ke pusingan seterusnya. Safee Sali siap minta maaf pada rakyat Malaysia sebab tak dapat meneruskan perjuangan mereka.

Takpelah Safee, nak buat macam mana benda dah jadi pun. Ini pun dah kira bagus, pemain main sangat baik sehingga hujung permainan. Aku tengok pun memang semangat, rasa suasana di stadium tu kat rumah.

Jadikan kegagalan ini sebagai titik permulaan untuk kejayaan di hari esok. Tingkatkan prestasi kurangkan kontroversi..hehe..Bangkit Harimau Malaya.

3 comments:

daiflora said...

yeah..2018 pnye perlwnan kelayakan,kte g tgok kt stadium..hehe~

Ira said...

Sakit ati tgk player spore yg asik2 nk tumbang je tu. Pastu org da pikul bwk tepi padang, elok plak dia msk balik lari2.. cam saje nk buang masa. Mujur sgt free kick diaorg sumer x msk.

- zuriey - said...

daiflora: masa tu dah xlayan agaknya bola ni
Ira: besela tu..taktik kotor

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.