RSS

Thursday, June 9, 2011

Waroeng Penyet e@curve



Terus terang ini first time aku makan ayam penyet. Ayam penyet ni asal dari Indonesia. Restoren yang aku pergi ini kat e@curve. Pusing punya pusing ada juga restoren yang menawarkan harga berpatutan. Tau2 je kat situ kan restoren mahal-mahal.



Sempat lagi pose, ala bukan selalu dapat datangkan. Anyway memang tak tahu nak order pe. Aku dengan kawan pilih menu yang di recommend di restoran tu.


Ini pilihan aku ayam panggang. Sedap oo.


Ini pilihan kawan aku, gulai ayam. Nasib baik dia order lauk ini kalau tak, tak berkuah la nasi aku.




Kredit pic to Anis

Harga memang berpatutan. Boleh lah nak makan sekali sekala. Kalau selalu parah juga lah..hehe Sedap juga makanan dari Indonesia ini, kira lepas dah aku nak pergi melancong ke sana nanti..hehe


2 comments:

Fitrihadi said...

perghh kecur air liur tengok...

- zuriey - said...

Fitrihadi: kecur kan..lagi2 time tgh lapar

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.