RSS

Tuesday, June 7, 2011

Review Movie: Hoodwinked Too: Hood vs Evil


Semalam berkesempatan meluangkan masa tengok screening Hoodwinked Too: Hood vs Evil kat e@curve. Aku selalu dapat screening citer kartun. Takpelah dapat release tension gelak2 kan. Benda free amik jela walaupun jauh sikit e@curve tu.

Sinopsis Hoodwinked Too: Hood vs Evil

Ermmm..Nak mula dari mana yer. Jalan citer simple je sebenarnya. Misi Happily Ever After Agency (HEA) dalam menyelamatkan nenek kepada Red. Penculikan dirancang untuk mendapatkan resipi terakhir membuat kek yang boleh menjadikan seseorang lebih kuat.

Kesimpulan cerita ini memang sesuai untuk semua lapisan umur. Tapi ..ada pula tapinya. Bagi aku cerita ini tak berapa lucu dan kelakar. Selalu kalau filem animasi memang motif untuk buat orang ketawa tapi filem ini kureng sikit. Agak mengantuk juga dibuatnya.Aku bagi 3 dari 5 bintang untuk filem ini.

3 comments:

NICK IRFAN said...

huh! ada jgk cte ni sy dulu tgk trailer je msa tu blu ditayangkan lagi... best ke?

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

tak tgk g cite ni.... : NORA ELENA ajar cara CAPTURE SKRIN lebih luas…

- zuriey - said...

NICK IRFAN: tgkla ada di pawagam sekarang
OrAng_PeRLiS_mEnULiS: nanti tgkla

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.