RSS

Wednesday, June 1, 2011

Rasa comel? Buktikanlah..



Ada berani? Kalau rasa diri tu comel sangat buktikanlah. Memang aku tengah cabar korang ini. Nak tahu memang betul ke korang tu comel atau perasan comel.Meh join contest Are you the CUTEST THING? Aku? Aku memang comel tu sebab aku dah join.

Aku dah pun daftar. Tengah mencari-cari gambar terpaling comel aku..hehe. Korang pun boleh juga, syarat cuma 13tahun ke atas dan upload gambar korang yang dirasai tersangat comel.

Nak tahu lebih lanjut klik kat SINI. Apa tunggu lagi, cepat join sebelum 6 June 2011. Kita tengok siapa lebih comel..hehehe

4 comments:

topan said...

comel ker? hahahahaha

NICK IRFAN said...

sy comel xde la comot ada la? leh join ke?

hanani said...

comel :)

Jom baca ni :TV Al-hijrah kini di saluran Astro 114. Kitab Cinta dan Cinderella Man the best.

- zuriey - said...

topan: budget je tu..hahah
NICK IRFAN: boleh sila2 jgn malu
hanani: sapa yg comel.hehe

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.