RSS

Friday, June 17, 2011

Perodua MyVi Baru,Elegance D54T 2011



Baru dilancarkan semalam, inilah rupa bentuk MyVi yang baru. Tengok gambar nampak lebih elegan. Nak tahu lebih tepat rupa parasnya kenalah lawat showroom Perodua.




Bahagian dalam ini nampak lagi canggih, gaya macam kereta import.





Terasa macam nak pergi beli satu je. Berangan je kan. Harga Myvi baru RM43900 (spesifikasi asas) dan RM57908 (spesifikasi lengkap). Siapa yang nak beli kereta, ini mungkin pilihan anda.

4 comments:

Acik Erna said...

zuriey..mula berangan..lepas tu nanti jadi kenyataan..semoga cita2 zuriey untuk memilikinya akan tercapai..

topan said...

jika berminat nak beli myvi baru ni, contact saye ye... hihihihihi....

Fitrihadi said...

teringin nak angkat yang ada GPS tu hhihi..

- zuriey - said...

Acik Erna: hehe..malas la nak hutang lg
topan: promo2..
Fitrihadi: nampak canggih je kan

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.