RSS

Monday, June 20, 2011

Hot Papa! Aaron Aziz dan keluarga



Memang Hot!! Itu je yang aku dapat cakap bila tengok Aaron Aziz. Nasib baik dia dah kahwin. Hehehe Kalau belum pun, belum tentu aku ada chance..hehe. Enrty ni entry kosong je sebenarnya. Saja aku nak tunjuk gambar Aaron dan keluarga.








Anak Aaron ada 3 orang. Yang kecil sekali memang comel. Yang perempuan tu pun comel juga. Geram je aku tengok. Kecil2 lagi dah pandai pegang mikrofon dan menyanyi. Aku rasa besok dah besar pun anak Aaron jadi artis juga..hehe

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.