RSS

Tuesday, May 10, 2011

Zuriey berjumpa dengan Zuhri


Setelah sekian lama berbalas komen di blog masing-masing, akhirnya jumpa juga aku dengan si dia yang nama sama dengan aku. Korang mesti kenal punya dia ni kan. Memang fofular sapa tak kenal dengan blog DarkBatman. Tuan blognya bernama Zainal Zuhri atau lebih dikenali dengan Aie. Lebih kurang sama nama aku dengan dia, Zuriey dan Zuhri. Aie menang Best Picture masa event tu.Anyway congrates. Sebab kemenangan dia dapat aku ambil gambar sama2.

Aku jumpa Aie masa join HyppTV Parti. Ramai lagi blogger yang aku jumpa masa event tu. Otai-otai belaka.


Dengan CikLilyPutih dan...ala lupa namanya


My partner at the event, Anis merangkap camerawoman i semasa event tu..hehe Jangan marah Anis.


Dengan Kak Ina KL. Kena peluk ketat dengan Kak Ina..huhu


With geng Digi Camp, Najmi,Tam and Elwyn

Ini saja yang aku sempat snap dengan kamera aku. Anyway tak suka keadaan suram (kurang cahaya) masa event tu. Tak nampak pe pun bila nak ambil gambar permandangan kat situ..huhu sadis kamera tak canggih.

Aie pun ada tulis entry pasal perjumpaan kami kat SINI. Bangga pula rasanya..hahaha

4 comments:

K.zoe said...

actually zuri i dapat yang FB punye invitation
bukan yang ni, and i xdpt pegi pun cause ade benda lain happens. hehehe

darkbatman said...

hahahaa.. xsangka lak awk dtg..biase jrg pegi kan? kehkehkeh

- zuriey - said...

K.zoe: takpela, kita jumpa di lain event
darkbatman: bukan jarang pergi tapi jarang dapat jemputan..hehehe

Bro Framestone said...

bila nk jumpe dengan bro T-T

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.