RSS

Thursday, May 19, 2011

Rezeki dari Tuhan, Alhamdulillah



Pertama kali syukur alhamdulillah di atas rezeki yang diberikan kepada aku. Nak tahu rezeki apa. Sejak awal tahun 2011, rezeki aku bertambah setiap bulan. Ada sahaja imbuhan yang diberikan oleh company pada aku. Harap bulan ini pun dapat lagi..hehe..


Selain rezeki mutlak yang dapat setiap bulan, ada juga rezeki tambahan. Ala, rezeki dari blog ini lah. Walaupun baru sekali merasa cash out dari Nuffnang tetapi earning aku tak putus-putus walaupun hanya beberapa sen. Itu pun dah cukup menggembirakan aku.

Memang tak dinafikan sejak dua menjak ini aku jarang update blog. Aku sibuk sikit dengan kerja di ofis, bila sampai rumah jadi letih dan tak de idea untuk menulis. Hari ini aku buka akaun Nuffnang dan tengok bahagian earning. Tak sangka BE aku bertambah dari 3 jadi 5. Selalu memang payah nak melekat. Inilah rezeki namanya. Terima kasih Nuffnang dan advertisor yang sudi memilih blog aku sebagai medium pengiklan mereka.Buat aku lagi semangat nak menulis.



So, tak rugi berblog ini sambil kita berkongsi boleh jana pendapatan. Tapi jangan harapkan wang semata-mata ye. Kita tulis ikhlas yang mungkin insyaallah duit tu akan datang kemudian. Dalam seminggu dapat update 2,3 kali pun dah cukup bagus. Jangan biarkan blog berhabuk tebal.

Panjang pula huraian aku ini. Yela dah 3 hari tak update tangan aku rasa gatal pula.hehe.. Pada blogger semua teruskan usaha anda menyampaikan yang terbaik kepada orang lain.

3 comments:

Ira said...

Alhamdulillah.. rezeki Allah masih ada untuk kita. semoga kita sama2 mencari rezeki yang diberkati. Mudah2an bulan ni ada rezeki tambahan lagi dari company. Semoga company kita semakin maju..

Amin..

topan said...

wahhh.... bagus3.... hehehe... nanti jangan lupa belanja makan okey? ehehehe

- zuriey - said...

Ira: amin..harap2 ada lagi rezki lebih
topan: orang tu lagi lah income sana sini..boleh je belanja..makan burger nak

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.