RSS

Monday, June 6, 2011

I like Nippon Paint because Nippon renew my LIFE



Rumahku Syurgaku. Pastinya setiap insan menginginkan yang terbaik untuk rumah masing-masing. Aku pun sama juga walaupun belum ada rumah sendiri lagi. Rumah kan tempat kita beristirehat dan merapatkan hubungan dengan ahli keluarga lain. Moh aku tunjuk rumah parents aku,ruang tamu jela rasa perlukan perubahan dan sentuhan dari Nippon Paint.






Memang old school sikit perabut rumah ini. Maklumlah nak tukar yang modern takde budget. So, aku memerlukan bantuan Nippon Paint untuk menyerlahkan lagi ruang tamu ini.



Aku suka Nippon Paint kerana cat nya yang berkualiti boleh menyegarkan udara, dan menyerap bau yang kurang menyenangkan dengan cat nippon odour less aircare. Selain itu, Nippon bijak dalam menyesuaikan warna dengan ruang rumah. Produk yang diperkenalkan mempunyai kelebihan yang tersendiri. Tak payah susah-susah nak cari product lain, datang saja ke Nippon Paint.

Warna yang di sediakan oleh Nippon pun sangat cantik. Memang berseri-seri rumah bila dikenakan cat Nippon. Bila di cat ke dinding memang tahan lama dan tidak mudah rosak.Tak payah asyik nak tochup dinding rumah je. Harganya berpatutan dan boleh dimiliki. Bak kata orang memang berbaloi-baloi lah dengan Nippon ini.

Kesimpulannya aku memang sangat-sangat suka Nippon Paint kerana Nippon Paint boleh merealisasikan impian kediaman aku, renew my LIFE. Harap-harap aku dapat merubah ruang tamu rumah ini dengan lebih menarik dan fresh. Boleh hadiahkan pada parents sempena Raya nanti.

Pada yang minat dengan Nippon jangan lupa like Nippon Paint Blobbies Facebook page.Terbaik dari ladang...:-)

2 comments:

hanani said...

good luck ye.. :)

Jom baca ni :Pahala Isteri..

- zuriey - said...

hanani:Thank you

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.