RSS

Sunday, April 10, 2011

Terminal Bersepadu Selatan besar dan canggih macam KLIA



Rasa macam ada kat airport KLIA sahaja. First time aku tiba di Terminal Bersepadu Selatan di Bandar Tasik Selatan. Dekat dengan LRT dan Komuter Tasik Selatan. Memang besar wa cakap sama lu. Jakun juga masa masuk pintu terminal tu.

Ada beberapa keping gambar aku sempat snap kat sana


Kaunter tiket yang lebih tersusun. Ada juga mesin untuk beli tiket online tapi masa aku datang ini tak boleh guna.


Tingkat atas untuk menjamu selera. Jika ada sebarang kemusykilan tanya sahaja kat kaunter informasi.


Lokar bagasi memang banyak disediakan, so jangan risau untuk menyimpan beg anda


Lobi pelepasan ini hanya untuk mereka yang memiliki tiket bas. Kalau nak hantar sesiapa naik bas memang sampai kat situ jela. Macam kat airport tu, polis akan cek tiket dulu sebelum turun.


Sekarang skrin ini bukan sahaja ada di airport ye. Jadual bas bertolak dan tiba semua dipaparkan di skrin ini. Pening juga kepala aku nak baca.

Sesiapa yang teringin nak pergi ke negeri selatan Malaysia, boleh ambil bas kat terminal ini. Nak tahu cara ke terminal, boleh tengok sini. Nak senang naik LRT atau Komuter dan turun di Tasik Selatan. Terminal betul-betul di sebelah stesen LRT.

P/S: Tertembung dengan Salleh Yaakub kat terminal tapi tak sempat nak tangkap gambar..huhu

5 comments:

Lia3003 said...

saya rasa jakun apabila berada di sana..haha

xazryx said...

hari-hari pegi sini mkn roti je .hehe .

saya_arief said...

canggih..
:D

Ira said...

canggih2.. bagus la ada terminal camni. memudahkan org ramai.

- zuriey - said...

Lia3003 : memang jakun rasanya
xazryx : rajinnya dia g hari2 saya_arief: betul3
Ira: takyah sesak2

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.