RSS

Thursday, April 21, 2011

Rupa-rupanya Hafiz AF7 bercinta dengan Adira AF8


Dalam diam-diam diorang ni bercinta rupanya. Hubungan percintaan mereka sudah terjalin selama 5 bulan. Amboi3..Pandai betul diorang ini merahsiakan hubungan. Tapi rahsia hubungan mereka terpaksa didedahkan oleh Hafiz untuk menyelamatkan kekasihnya.

Nak tahu Hafiz nak selamatkan Adira dari apa? Adira telah diserang gosip bahawa dia menjalin hubungan songsang beberapa bulan lalu. Masyaallah..So, dengan pengakuan kisah percintaan mereka berdua sekali gus menepis kenyataan Adira menjalinkan cinta sejenis.

Macam mana lah boleh tersebar gosip Adira ini suka dengan hubungan sejenis. Aku takdelah nampak yang Adira ke arah tu. Anyway Adira straight dan normal orangnya ye.

2 comments:

dya adriza said...

isk.. apa punya gosip la. tp diorg sgt sweet.. ok bah kalo kau! haha

- zuriey - said...

dya adriza: macam2 gosp liar lah kat luar tu

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.