RSS

Thursday, April 14, 2011

Product Review - Maybelline Watershine Pure Diamonds


Ingin menyerlahkan bibir anda yang mungil? Pastinya bibir anda akan lebih menyerlah dengan Maybelline Watershine Pure Diamonds. Amboi macam iklan kat TV pula. Tapi betullah memang berseri bibir kalau pakai lipstik ini.


Color lipstik ini memang cantik, shining lagi tu. Tu sebab aku cakap bibir akan berseri dan bersinar. Nak tahu apa yang menyebabkan ia bersinar? Lipstik ini mengandungi air semulajadi yang memberikan kilauan seperti kristal.


Sama tak bibir ini dengan bibir model kat atas tu.Inilah hasilnya selepas menggunakan lipstik Maybelline Watershine Pure Diamonds. Bersinar sangat bibir sampai gambar pun jadi silau camni.hehe. Bibir sapa la ni.

Lipstik ini boleh didapati di pasaran dengan harga RM24.90. Memang mampu dimiliki oleh semua orang. Harga memang berpatutan.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.