RSS

Monday, April 4, 2011

Nobody at office, MERDEKA!


Pagi-pagi lagi aku dah penat. Penat berdiri menunggu LRT yang tak kunjung tiba. LRT problem pula dari stesen Jelatek ke Wangsa Maju. Aku memang tak suka kalau LRT delay, memang jawapnya nanti kena berebut macam ikan sardin.

Ikutkan aku dari Setiawangsa ke Pasar Seni, tapi dek kerana malas nak berdiri lama dan berebut nanti aku ambil keputusan ikut LRT yang hala ke Putra dulu. Ingatkan lega lah even aku lambat tapi aku taklah berdiri. Sekali sampai kat Putra semua penumpang kena turun pula, sengal betul tak menjadi taktik aku.

Last-last kena tunggu LRT lain dan aku kena juga berdiri. Lenguh gila kaki pagi ini. Memang lambat sampai ofis tak boleh nak selamatkan lagi. Bila sampai ofis terkejut aku tengok bila aku orang petama sampai. Biar betul?

Memang ada staff yang kena pergi training tapi yang lain-lain tu mana.Pelik betul. Tinggal lah aku sorang ini. Takpelah leh releks jap. Menghilangkan lenguh kaki ni, sempat jap aku update blog. he3 Jangan bagitau orang lain tau :-)Rasa takde mood pula nak buat kerja. Okla aku nak mencari bahan bacaan jap..Sambung lagi nanti ye.

P/S: Kalau aku tahu LRT delay lama, aku bangun lambat pgi tadi..hehe

5 comments:

zaty luvlianncezzz said...

beshhhhhhhh bagai tanpa sesapa di office

jum santai cni
uso0ppp whilcha bgoss dr sam??

NICK IRFAN said...

wah! org pertama sampai... heehe

Ira said...

hehe..best2 merdeka. mmg takde mood nk bt keje bila hari isnin.

mancai said...

huhuhu.. best tu... seperti office tu kita yang punya...

- zuriey - said...

zaty luvlianncezzz : memang best..
NICK IRFAN: org petama tpi smp lambat
Ira : besela hari senin memang cam2
mancai : betul..ofis ini ana yg punya

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.