RSS

Wednesday, April 6, 2011

Miss Malaysia Pahang untuk Mr Pon@Nyah

Waduh, waduh.. Ingat kat Thailand je yang ada tapi kat Malaysia pun ada rupanya. Nauzubillah. Miss Malaysia Pahang ini menobatkan bapuk/nyah yang tercantik kat Malaysia ini. Macam mana boleh terlepas event ni,menggalakkan lagi si lelaki menjadi wanita. Tak mo cakap lebih korang nilaikan lah sendiri.



Apa nak jadi ni? Patut kena banteras aktiviti macam ni. Paling tak tahan si juara tu dah pun berkahwin. Macam mana pula boleh terlepas kahwin sama jantina ni? Tak patut betul.

Sedih betul aku tengok video ni. Lelaki dahlah makin kurang, yang ada pula nak jadi perempuan. Dunia dah nak kiamat agaknya. Risau takut bala akan menimpa nanti. Semoga diorang ini akan mendapat hidayah dan berubah..

4 comments:

mie said...

alamak, tergoda la pula.
mengucap mengucap..
eheehhee

Ira said...

da akhir zaman skg ni. makin susah la nak cari jodoh ek zuriey???

- zuriey - said...

mie: tergoda? bahaya tu..memang seksi
Ira: tuela..lagi payah nak cari laki yg baik

nur said...

ISH.. MENGUCAP PANJANG..

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.