RSS

Saturday, April 23, 2011

Maharajalawak Minggu 4 - Amir terselamat lagi


HIsh, memang nasib dia terselamat lagi untuk minggu ke 4 ini. Yang tak selamat ialah Alex. Kesian Alex pula terkeluar. Siapa agaknya di sebalik terselamatnya Amir. Boleh tahan diorang ini vote untuk Amir. Terus terang aku memang tak suka dia. Tak gelak langsung dengan persembahan dia, macam mana boleh masuk Maharaja Lawak.

Cukuplah cerita pasal Amir. Minggu ke 4 ini bagi aku persembahan Jambu paling terbaik. Pecah perut aku tengok dengan baju merah JAMBU diorang tu. Muka diorang memang selamba habis.



Nabil memang sangat berimaginasi. Setiap minggu lawaknya memang tak terfikir dek orang. Jozan dengan Sepah(cian Syuib asik kena buli) pun best gak. Kesimpulan minggu ke 4 ini, 4 peserta ini memang terbaik lah..Suka..suka

2 comments:

NICK IRFAN said...

amir sepatutnya xpyh msuk je maharaja lawak ni...

- zuriey - said...

NICK IRFAN: setuju sangaaaaaaatttt!!!

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.