RSS

Saturday, April 30, 2011

Maharaja Lawak Minggu 5- Biasa-biasa sahaja

Maharaja Lawak memang rancangan yang ditunggu setiap minggu. Aku pun terpengaruh juga. Siap balik Melaka awal sebab nak tengok MaharajaLawak punya pasal. So, untuk minggu ini punya bagi aku hanya biasa-biasa je. Yang aku paling pelik macam mana Mamat Khalid boleh pula puji persembahan Amir padahal tak lawak langsung pun..huh..

Minggu ini Amir masih terselamat sebab yang keluar ialah Jihan. Aku tak tahu nak nobatkan persembahan siapa yang paling bagus untuk minggu ini sebab kadar gelak aku untuk semua persembahan peserta sama je. Takde pula aku gelak guling.

Kali ini spesial sikit, korang tengok persembahan Amir. Korang nilaikan sendiri. Macam mana dia boleh bertahan sampai sekarang. Macam mana juga Mamat Khalid boleh puji dia. Puas aku cari tang mana yang kelako bebebau tu.


3 comments:

Hafriz Mohamad said...

ntah la..
mggu ni mmg hambar..

toksah citer la si amir ni. itu dh mmg trang tang2..

tp jambu n nabil x sehebat sblum ni. Jozan n sepah menten jer..x turun x naik.. huhu~

nur said...

kena tgk kat youtubele ni..

- zuriey - said...

Hafriz Mohamad: 2la caner amir dapat pujian..suka sepah..
nur: tengokla..tapi jagan tgka amirnya..buang karan..hehe

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.