RSS

Saturday, April 16, 2011

Maharaja Lawak Minggu 3 - Sepah Terbaik

Maharaja Lawak minggu ketiga memang banyak kejutan. 3 orang sekali peserta terkeluar, XN3, Wai dan R2. Aku memang tak jangka R2 terkeluar. Ingatkan si Amir dan Jehan, persembahan R2 rasanya lagi better dari diorang.

Minggu ketiga ini memang menampilkan persembahan yang menarik dari setiap peserta. Memang terhibur dengan persembahan mereka dengan tugasan muzikal komedi. Dalam banyak-banyak peserta untuk minggu ini aku sangat suka dengan persembahan Sepah.



"Macam member saya 6 bulan tak makan nasi dia diet, kurus sampai sekarang."

"Yeker tak percayalah abang.Yang tu baru 6bulan kan. Abis macam mana dengan gajah tu,bertahun-tahun tak makan nasi gemuk juga."

Terngiang-ngiang aku dengan persembahan diorang ini. Korang jangan risau kalau tak langgan Mustika boleh tengok kat Youtube je. Selain Sepah antara favourite peserta aku adalah Nabil, Jambu dan Jozan. Memang tip top persembahan diorang ini. Macam mana agaknya final nanti. Mau pecah perut dengan persembahan diorang ini. Siapalah menang Maharaja Lawak nanti? Tak sabar aku...

7 comments:

Addam Juhari said...

Amir lawak...sebab xdew orang ketawa dy punya lawakk...keke

*awkwardddd....*

Syuk Ry said...

sepah mmg best..

NICK IRFAN said...

muzikal komedi kan? sy paling suka nabil,sepah dan alex yg lain smua hancur

- zuriey - said...

Addam Juhari : ish paling xsuka
Syuk Ry: yeah...
NICK IRFAN: banyak juga yg ok

NICK IRFAN said...

tp yg paling sy pelik kenapa WAI langsung x menyerlah? adoiyai...

sueperbs said...

sy pun suke sepah... jozan n jambu... nabil pon ok

encHIx laNDax said...

landax suka jozan..haha..lagu yang dibawak,masukk je..huhuhu

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.