RSS

Sunday, April 3, 2011

Konsert tirai AF9 AEON AU2 Setiawangsa


First time aku dapat saksikan konsert AF secara live di tempatnya bukan di tv. Kebetulan konsert pembuka tirai ini dilakukan di AU2 Setiawangsa memang dekat dengan rumah sewa aku. Kalau tak memang takdelah aku merasa.

Pengetua AF telah pun diketahui iaitu penyanyi rock yang terkenal siapa lagi kalau bukan Amy Search FEEWIIT. Memang semua tenanti akan pengumuman tersebut. Rasa 12 pelajar AF semua orang dah tahu kan. Tak payah la aku nak kenal kan lagi ye. Tenaga pengajar AF kali ini memang hebat semuanya.


Konsert tirai ini hanyalah konsert perkenalan dengan pelajar AF. Macam mana dengan persembahan mereka? Siapa yang korang suka. Semua memag berbakat. Pejalanan diorang pun masih jauh dan banyak yang perlu belajar.


Ini saja gambar yang sempat aku ambil masa konsert. Orang memang ramai nak pergi ke depan memang payah. Kamera pun tak berapa canggih takat ini je yangg berjaya di zoom. Jadila tu kan.



Lepas ini aku nak pergi terjah tempat diorang ni belajar pula. AF9 ni memang lain sikit sebab kelas belajar diorang ditempatkan di rumah kaca dalam AEON AU2 ini. Kalau korang rajin dan tak tahu nak buat apa mai lah datang Setiawangsa boleh tengok pelajar-pelajar ni belajar.

2 comments:

NICK IRFAN said...

eh! sy xtgk plak AF ni sbb td tgk bola... hehe

- zuriey - said...

NICK IRFAN: takpe..ada 10 minggu lg

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.