RSS

Tuesday, May 3, 2011

I’m a Pirate, Take Me To Stranger Tides!


Akulah Captain Z, ketua lanun yang terkenal seantero dunia. Korang tak kenal? Sah kurang lagi pasal ilmu alam. hehehe.. Anggota kapal aku dah tentu semuanya perempuan. Mana boleh campur dengan lelaki, haram. Jangan pandang perempuan ini lemah tau, perempuan pun boleh buat apa lelaki buat. Don't play-play!

Nak tahu apa yang mendorong aku untuk menjadi seorang lanun? Selama ini aku merahsiakan tapi takpe korang punya pasal aku terpaksa dedahkan.

1. Dah tentu sebab boleh jadi kaya. Hobi kitorang merompak ini. Kacang sangatlah, almaklumlah perempuan. Gunalah pakej yang dah dikurnikan tuhan. Uit, bukan melacur ye. Kita kena guna otak bukan guna maruah.

Bila dah kaya boleh la joli sana sini. Ish kapal kitorang exclusive tau bukan macam Jack Sparrow punya dari jauh orang dah boleh tahu tu kapal lanun. Apa lah..


Amacam teruja tak korang nak jadi lanun. Semua ada atas kapal ini, tu sebab aku tak payah nak naik darat lagi.Mana ada lanun yang ada kapal macam aku ini. Aku kan lanun intelligent memang orang tak sangka aku ini lanun..huhuhu

2. Bila dah dapat harta banyak dan kaya raya dah tentu aku akan melancong keseluruh dunia. Cakap je ceruk mana yang aku pernah pergi? Memang satu pun takde hehe..Sebab aku ini masih junior lagi baru melapor kerja sebagai lanun minggu lepas. Tak sabar betul aku nak pergi melancong FREE.



Teringin benar aku nak pergi Pulau James Bond ini. Lanun pun cam orang biasa gak ada destinasi impian..

3. Bila dah selalu buat rompakan confirm orang akan gerun dengan geng lanun aku ini. Pengaruh aku pun lagi besar, kawan jangan lah cakap. Setakat Osama Laden tu, selalu minta pertolongan aku.Tapi kesian kat dia umur tak panjang...

Jack Sparrow tu member kamcing gua tu. Aku tau korang mesti lebih kenal dia dari aku sebab dia selalu mendapat liputan. Aku ini low profail sikit. So, kalau korang nak tengok aku korang tengok nanti dokumentari "Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides" 19 May ini.

Pirates of the Caribbean 4

Jangan lupa tengok tau. Kalau idak...jangan sampai lemak2 korang aku sedut nanti..HAHAHA

2 comments:

Hafriz Mohamad said...

perghh..
first time dgr lanun dr golongan kaum hawa.. hebat nih!! hehe..

zaty luvlianncezzz said...

ok.x sbr tgu ceta pirate of c :D

Mari menghayati di cni
mentua vs menantu

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.