RSS

Saturday, April 23, 2011

HyppTV’s exclusive bloggers’ party!



Baru aku tulis enty pasal Nuffnang yang sunyi dengan event, tup2 ada pun event. Tapi hanya untuk 30 blogger yang bertuah sahaja. Takpelah at least ada juga sesuatu tuk blogger. Excited betul aku nak join event ini.Jom berkenalan dengan sponsor event ini iaitu Hypp TV. Kalau dengar nama mesti dah boleh agak ini ada kaitan dengan TV.


Apa yang bestnya tentang HyppTV ini

- Bayar pada siaran yang dipilih sahaja
- Menjadi orang pertama melihat rancangan baru yang dikeluarkan US seperti CSI boleh ditonton selepas 24jam disiarkan di US
- Tiada jadual rancangan yang tetap, tonton sahaja rancangan yang digemari bila-bila masa.
- Tiada gangguan walaupun hujan atau semasa cuaca buruk
- Mengandungi applikasi yang interaktif seperti info berkaitan penerbangan, game, Waktu Solat dan sebagainya.

Apa yang membuatkan aku nak sangat pergi event ini dah tentu-tentu nak mengetahui lebih lanjut pasal HyppTV ini. Kalau dengar sahaja tak best kena cuba sendiri baru tahu sejauh mana kehebatan HyppTV ini. Nanti aku boleh uar-uarkan lagi tentang kehebatan HyppTV, bukan sekadar omong kosong ye. Dengarnya nak tengok HyppTV ni guna Unifi lagi laju. Betul ke? Ini yang kita nak tahu..

Nak pergi event ini kena dressup macam artis Hollywood. Kena pilih satu character filem Hollywood. Penat aku duk fikir nak dressup macam sapa. Nak tahu siapa..hehehe..

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^

Untuk menghadiri event ini aku dah decide nak berpakaian seperti Hermione versi Islamik. Aku memnag minat gila cerita Harry Potter, tak boleh miss satu siri pun. Tapi kan nak tiru Hermione dalam movie yang mana ye? TeeeT..Tuggu..he3


Abracadabra!!!



Minat nak subscribe HyppTV boleh layari web HyppTV atau Unifi

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.