RSS

Thursday, April 14, 2011

Hentian Puduraya akan mula beroperasi Sabtu ini

Hari tu aku ada post entry pasal Terminal Bas Selatan. Kali ini yang untuk mereka menuju ke Utara pula. Jangan silap pergi Terminal Bas Selatan pula ye. Yang nak pergi ke Utara dah boleh mengambil bas ekspress di Hentian Puduraya mulai Sabtu ini. Hentian tersebut telah siap renovate. Jom tengok wajah baru Puduraya.



Tempat makan yang lebih selesa dan bersih.


Ruang menunggu yang lebih tersusun.




Ruang solat yang lebih besar dan cantik.

5 comments:

Alan Rizque said...

Lawanya..macam ni baru selesa..lama dah tak naik bas kat Pudu ni sejak ada kenderaan sendiri..

Aduh, jalan Pudu mesti jam pasni..nak kena elak lalu jalan lain ni..

fatien ! said...

canggih je tengok. tapi fatin ta tau macamane rupe yg sebelomnye.

Ira said...

Wahh.. cantiknye. Mmg berbeza ngan dulu. Dulu selalu g pudu masa nk balik asrama. Skg ni tak tau la bila nk jejak kaki ke puduraya lg.

Syafrizal said...

elokla tu kalau dah siap.. senang sikit nak balik kg :)

- zuriey - said...

Alan Rizque: mula jem balik jalan pudu
fatien ! : sebelum ini lg teruk..hehe
Ira : dah ada kete memang payah nak jejak kaki ke stesen bas
Syafrizal: betul3

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.