RSS

Friday, April 1, 2011

Misteri simbol sana sini..Apakah misteri tersebut?


Pelik bin ajaib bila melihat gambar di atas. Aku terkejut bila tengok gambar ini. Apa tanda misteri di sebalik KLCC tu. Mana diorang dapat gambar ini. Tak pernah pula aku
tengok simbol ini tapi sejak akhir-akhir ini ramai juga yang berbicara mengenai simbol misteri ini.

Apakah maksud simbol tersebut? Korang pernah nampak tak simbol ini? Simbol apa tu? Macam simbol radiasi, simbol alien pun ada gak..Mana datang agaknya simbol tu.

Gambar yang atas tu memang real ok. Tak edit guna photoshop pun. Tak percaya lagi? Ni aku tunjuk yang lagi real video yang diorang rakam. Simbol ini dah menyerang TV pula. Berdiri bulu roma aku ini, nampaknya misteri simbol menyerang sana sini.



Amacam rasa tak misteri simbol tu? Adakah simbol ini akan memberi impak pada kehidupan kita nanti? Adakah simbol ini membawa petanda sebarang fenomena?Banyak betul persoalan yang timbul berkenaan simbol ini.Korang tahu ke tu simbol apa? Seribu satu pertanyaan untuk merungkai misteri simbol ini.

3 comments:

saya_arief said...

dalam metro pown ade simbol ni.
gimik ape entah.

mancai said...

salam singgah, semalam keluar kat metro simbol ni di muka surat 12,14 dan 18.... rasanya satu gerakan dan badan khas persatuan je...

- zuriey - said...

saya_arief: 2la..gimik apa ye
mancai : yeker..mungkin..

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.