RSS

Saturday, March 19, 2011

Miera Liyana mengalahkan artis Hollywood


Mak aih terbeliak aku tengok fesyen baju Miera Liyana ni. Nasib baik aku perempuan kalau lelaki yang pandang tak tahulah camno gayanya. Dah kurang kain di jual ke kat luar sana. Apa yang Miera nak tunjukkan sebenarnya ni? Astagfirullahalazim...

Jawapan Miera bila ditanya tentang pakaian yang boleh mendatangkan kontroversi ini:

"Nampak sikit je. Pilih baju ni sebab nak nampak kelainan."

Memang betul nampak kelainan. Nampak juga pandangan cetek dia tentang berpakaian. Baru berlakon 1,2 cerita dah berani berpakaian sebegini. Mana pergi maruah sebagai seorang wanita dan terutama sekali sebagai Muslimah?

Nampak sangat nak menunjukkan aset dan bentuk badan dia tu. Udah-udahlah kelainan sebegini bukan boleh buat lama bertahan jadi artis pun. Lagi orang tak suka adalah. Harap lepas ni bersopan lah sikit ye.

7 comments:

SaySay said...

I got nothing to say..

gEe said...

"nmpk sikit je". klau nmpk byk bg die tu, agk2 cmne ye?

gadis kepastian said...

hurmmm mmg xcukup kain sampaikan nampak bra y dia pakai 2..huhu

nur said...

dia belakon ke? cerita apa?
ALL IN ONE

Shahir Naim said...

sape perempuan nih? tak kenal pun~ hahaha

- zuriey - said...

SaySay :OK..speechless terus ker
gEe: entohler
gadis kepastian : nak nampak kelainan
nur: a'ah pelakon baru ni..citer
drama Luna Fantasiku dan Kamelia Katrina
Shahir Naim: pelakon baru ni

darkbatman said...

yg ne mmg xleh blah. kehkehkeh.. seksa btol

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.