RSS

Friday, March 11, 2011

Buffered Earning pertama untuk tahun 2011

Hampir 3 bulan aku menunggu kedatangan buffered earning melekat di blog aku. Akhirnya tercapai juga hasrat aku. Memang dah lama aku tak tengok earning aku. Yelah camtu je tak berganjak-ganjak. Sekali tu tertekan, gembira rasanya bila nampak BE menyinggah di situ.

Terima Kasih pada advertiser dan Nuffnang kerana sudi memilih blog aku untuk menyiarkan iklan diorang. Walaupun dah lama aku tak dapat BE sebelum ini tapi aku tak putus asa. Penulisan tetap diteruskan dan inilah ganjarannya. Syukur Alhamdulillah.



Betul kata blogger-blogger otai kita menulis bukan kerana wang. Kalau itu yang kita hajati confirm susah nak menyinggah. Yang itu jatuh ke kedudukan kedua dan ketiga. Yang penting minat kita untuk menulis dan berkongsi ilmu dan pengalaman. Kepada blogger yang masih belum dapat BE, jangan risau ye. Teruskan usaha berblogging, insyaallah usaha kita tu akan tuhan balas nanti.

7 comments:

NICK IRFAN said...

jeles sbb sy xpdt pun lagi

kak Erna said...

zuriey ..mak cik ni..memang tak tau ada BE ke tidak..
kalau ada bagus jugak kan..

♕ Mr.IX ♂ said...

tahniah! ix x dpt pun BE yg tu...dpt BE lain

- zuriey - said...

NICK IRFAN : yeker..cam tak caya je..takpe2 usaha lagi
kak Erna: tak tahu?? akak cek kat nuffnang
♕ Mr.IX ♂: oo.tahniah juga

NICK IRFAN said...

nape x percaya plak? btol la tp utk bulan 3 la bulan lepas dah pnh dpt bulan 3 je belum lagi... hmmm...

Izzuddin Fauzi said...

ok, bestnyer dapat be... tapi ingat ade be ke, x de be ke teruskan berblogging... good luck tao dalam berbloging...

ikhlas my etech9[dot]com

- zuriey - said...

NICK IRFAN: ceh ada la tu..kita ni baru nak dapat
Izzuddin Fauzi- ok thanks 4 ur advice

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.