RSS

Wednesday, February 16, 2011

Ex-favourite football player,Ronaldo retired

Ronaldo bekas pemain Brazil sudah meninggalkan arena dunia sukan kerana kecederaan kaki yang tak pulih. Dulu masa aku kecil memang minat gila dengan dia ni. Ingat masa piala dunia dulu, memang semua tertumpu kat dia kalau dia turun padang. Memang lincah dan handal bermain bola sepak.

Ronaldo pernah menjadi pemain terbaik FIFA untuk tiga kali berturut-turut dan merupakan pemegang penjaring gol tertinggi. Korang ingat tak lagi masa Ronaldo bermain di Piala Dunia dengan rambut ala-ala Pekan tu. Sejemput je rambut kat kepala belah depan.



Memang masa ni zaman kegemilangan Ronaldo, siap ada peminat ikut gaya dia ni. Apa pun kehidupan kita ni macam roda, kejap ada di atas kejap di bawah. Hope lepas ni akan ada lagi bintang-bintang bola sepak yang handal seperti Ronaldo.

2 comments:

NICK IRFAN said...

yg sy thu ronaldo ni dh buncit hehehe

- zuriey - said...

NICK IRFAN:bese lah laki, makin tua makin buncit..hehe

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.