RSS

Thursday, February 3, 2011

Cikgu Shidah semakin glamour


Siapa yang tak kenal Cikgu Shidah, Ratu Miming. Yang ada facebook gerenti tahu punya. Kalau tak tahu pun boleh jadi tahu sebab ramai dah bercerita perihal cikgu ni. Video miming dia pun dah tersebar kat Youtube.



Terbaru, Cikgu Shidah siap dijemput menjadi artis undangan di rancangan baru TV9, FBI. Sebuah rancangan dikendalikan oleh Faizal Ismail. Fulamak, glamour dah Cikgu Shidah ni. Sebelum ni masuk Youtube je, sekarang masuk TV pula. Rasanya memang ini yang diidamkan oleh Cikgu Shidah.

Lepas ni, siapa yang ada bakat terpendam jangan segan-segan untuk pertengahkan. Lagi pelik bakat korang, lagi cepat korang naik. Bukan susah uploadkan sahaja video bakat korang kat Youtube. Kalau nak tengok Cikgu Shidah di kaca tv korang jangan lupa tonton rancangan FBI hari Jumaat ini jam 8.30 malam.


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

4 comments:

diyana said...

Waaa,glamour tuu

AZRUL AZMI said...

Dulu pernah la jugak dengar pasal cikgu shidah kat dalam radio...

dengar khabarnye die miming lagu Kalau Berpacaran... tapi tak penah tengok lagi la...

♥CIK SHA♥ said...

rasanya itulah impian cikgu shidah ni..

- zuriey - said...

diyana : dah cam artis
AZRUL AZMI: banyak lagu yang dia miming..buka je youtube mesti ada
♥CIK SHA♥: termakbul juga

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.