RSS

Monday, February 14, 2011

Aznil riuhkan POS Malaysia.


Peluang keemasan kepada peminat-peminat Aznil di seluruh negara. Nak tengok Aznil secara live, inilah masanya. Segmen Riuh Pagi Di Era akan membuat liputan secara langsung melalui radio ERA dari pejabat-pejabat POS yang terpilih.

Di samping boleh berhibur bersama Aznil dan partner pengunjung juga berpeluang untuk membuat sumbangan kepada Yayasan Buah Pinggang Kebangsaan Malaysia dengan membeli barangan edisi terhad yang dijual oleh Aznil nanti.

10 penderma terbanyak di setiap lokasi akan disajikan sarapan oleh Aznil sendiri. Berikut merupakan tempat dan masa untuk program ini

ISNIN (14 Februari 2011) - Pejabat Pos Gombak
RABU (16 Februari 2011) - Pejabat Pos Besar Melaka
KHAMIS (17 Februari 2011) - Pejabat Pos Besar Johor Bharu
JUMAAT (18 Februari 2011) - Pejabat Pos Besar Seremban
SABTU (19 Februari 2011) - Mydin Subang
ISNIN (21 Februari 2011) - Pejabat Pos Besar Kuala Lumpur
SELASA (22 Februari 2011) - Pejabat Pos Kelana Jaya
RABU (23 Februari 2011) - Pejabat Pos Besar Shah Alam
KHAMIS (24 Februari 2011) - Pejabat Pos Besar Ipoh
JUMAAT (25 Februari 2011) - Pejabat Pos Bukit Mertajam

Apa lagi jom serbu pejabat pos berikut nanti. Kalau siapa yang belum bayar bil, elok bayar pada tarikh dan tempat di atas boleh jumpa Aznil nanti.

6 comments:

Orang Kampung said...

jauh pulak kalau aku nak p serbu..
hahaha..
tapi mmg bagus la aznil ni.. mesra betoi

NICK IRFAN said...

eh! pos penang xde ker?

akuzle said...

pak nil byk wat charity now...alhamdulillah!!

Bro Fit said...

woah lepas ni boleh terjah universiti-universiti lak. datang UTeM dulu.. heehee

- Fitrihadi.com -

- zuriey - said...

Orang Kampung: jauh ker..xpela len kali leh jumpa
NICK IRFAN: yang tersenarai tu je la
akuzle : alhamdulillah betambah murah rezkinya
Bro Fit: kalau ada nak gak terjah utem tu..heheh

azzey said...

Pagi td ada dgr kat radio. mesti beratur panjang lah org ramai kat pej pos utk tarikh2 tu..:)

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.