RSS

Saturday, January 1, 2011

Welcome 2011..2010 tinggal kenangan


Selamat tahun baru 2011 semua. Rasa cepat betul masa berlalu, dah masuk 2011, umur pun tak lama lagi bertambah lagi. Ada yang sedih meninggalkan 2010 tapi aku amat ternanti tahun 2011. Biarlah 2010 meninggalkan kenangan di dalam diri. Tahun baru mesti azam baru, yang mana tak tercapai lagi azam 2010 harapnya dapat dilaksanakan tahun baru ni.

So, apa azam korang tahun 2011 nanti? Ada yang berazam nak dapat keputusan periksa yang baik, ada nak tambah anak, ada yang nak kurangkan berat badan dan macam-macam lagi. Nak tahu azam baru aku? Bak kata Linda Onn tak boleh bagi tahu azam kita nanti takut tak tercapai.hehe



Itu kata Linda, kata aku lain. Aku akan bagi tahu korang, tapi tak semualah. Azam aku tahun ni banyak juga lah. Tapi yang paling aku impikan ialah bertemu jodoh dan membawa keluarga aku makan angin. Kesimpulannya aku nak rasa nikmat bahagia lebih dari tahun lepas. Faham ke? Tak faham takpelah, doakan je impian aku termakbul ye. Aku pun doakan semoga azam korang semua pun akan menjadi kenyataan..AMIN


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

4 comments:

aQmam JaFFar said...

selamat tahun baru juge!!hehe

Shirleen said...

Happy new year!

- zuriey - said...

aQmam JaFFar:selamat tahun baru
Shirleen: hepi new year

Ira said...

semoga azam tahun baru zuriey tercapai. Mudah2an cpt bertemu jodoh. Boleh la kami mkn nasi minyak tahun ni...

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.