RSS

Sunday, January 9, 2011

Rahsia memikat suami berpanjangan


Nak kongsi sama-sama dengan pembaca semua rahsia kekalkan kebahagiaan rumahtangga terutama dalam memikat hati si suami. Ini bukan rahsia dari aku tapi rahsia dari nenek Mansura 65 tahun. Nenek Mansura telah mendirikan rumahtangga dengan suaminya Yusuf Susuk, 70, sejak lebih 50 tahun lalu. Lama tu, anak mereka seramai 23 orang dimana 6 orang darinya meninggal semasa dilahirkan,60 orang cucu dan 4 cicit.



Berikut merupakan rahsia kekal menawan pikat suami dar nenek Mansura.

1. “Seperti bayi yang akan berhenti merengek selepas dapat menyusu, begitu juga halnya dengan si suami yang akan layu ketika ‘disusukan'"

2. “Sebagai isteri, kita harus tahu menjaga penampilan diri dari luar dan dalam selain sentiasa bergurau setiap masa, terutama di bilik tidur."

3. “Payudara perlu dijaga sebaik-baiknya dan antara caranya ialah memakan jamu dan bersenam."

4. “Saya tidak pernah mengamalkan ilmu songsang atau susuk kerana ia perbuatan syirik.”

Yang dah kahwin boleh gunakan tips-tips ni. Yang belum kahwin tambahkan ilmu ye, jangan dipraktikkan kat kekasih pula.


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

3 comments:

NICK IRFAN said...

byk giler anak dia? wah!

si para para said...

err saya bawah umur..hehe

- zuriey - said...

NICK IRFAN: subur betul
si para para: bawah umur jangan baca.hehe

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.