RSS

Friday, January 7, 2011

Pendakwa raya Indonesia tuntut Ariel dipenjara lima tahun dan didenda 250 juta rupiah


Apalah agaknya hukuman yang bakal dijatuhkan kepada Ariel nanti. Seorang pendakwa Raya, Rusmanto menuntut di sebuah mahkamah di sini supaya bekas vokalis kumpulan Peterpan, Nazriel Irham alias Ariel dipenjara lima tahun dan didenda 250 juta rupiah (RM85,461) kerana dia melanggar undang-undang pornografi dengan mengedar dan menyalin dua klip video lucah.

Bilalah kes Ariel ni nak selesai. Cut Tari dah pun mengaku bahawa dia adalah wanita yang disiarkan dalam video tersebut. Kalau Cut Tari dah ngaku confirm dia tahu siapa laki dengan dia dalam video tue.

Tak sangka Ariel boleh buat silap macam ni. Kita tunggu 2 minggu lagi hukuman ke atas Ariel akan diputuskan hakim. Rasa-rasakan artis Malaysia ada tak yang buat macam Ariel ni? Harapnya takdelah, kalau ada baik cepat-cepat insaf dan buang bukti tu.


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

2 comments:

diriku said...

tu baru hukuman dunia kan..huu..

- zuriey - said...

diriku: ye setuju

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.