RSS

Tuesday, January 4, 2011

One Step Closer to the Maxis Om Nom Nom Race



Siapalah yang tak suka makan. Memang pelik kalau ada yang tak suka makan. Kalau orang yang pantang diajak makan itu memang normal. Macam aku, memang suka makan free. Uih..nampak je kecil ni tapi makan boleh tahan. Badan je yang tak nak naik.

Apa yang aku merepek pasal makan ni. Anyway sebenarnya Maxis ada menganjurkan event makan-makan. Kira pertandingan makan lah ni. Nama event dia The Maxis Om Nom Nom Race. Aku memang teruja lah, rasa macam Amazing Race pula. Apa lah agaknya yang perlu di makan nanti.

Kenapa aku nak join event ni?

1. Makan FREE, makan sesuka hati. Siapa yang nak bagi kan.

2. Aku memang suka makan. Tak percaya? Tengok gambar bawah ni. Aku bedal je apa yang ada depan mata.



3. Boleh aku naikkan berat badan ni. Hari-hari makan badan maintain macam tu juga, saiz badan tetap S. Masa event ni nak makan puas-puas. Dapat naik beberapa kilo pun jadilah.

4. Aku memang suka aktiviti mencabar ni. Teringat PLKN dulu..memang lasaklah. Korang tak percaya juga ke?Takde pula gambar PLKN dulu. Takpe aku bagi gambar atlet masa kat UITM dulu.hehe..Atlet lah sangat.Dah lama aku tak keluarkan peluh ni, harap dapatlah join event ni.



5. Hadiah yang menanti pemenang memang best. Antara hadiahnya ialah

Tempat Pertama: Melancong ke Hong Kong selama 3 hari 2 malam dihotel 5 bintang (4 orang satu pasukan) bernilai RM10,000 dan 1 Smartphone percuma setiap seorang.

Tempat Kedua: 4 x Smartphone Percuma – 1 per winning member.

60 peserta akan mendapat goodie bag percuma dari Maxis

--Tak menang pun dapat goodie beg pun ok apa.

6. Dapat menggunakan iPhone4, Finder301 http://itunes.apple.com/my/app/maxis-finder301/id375530216?mt=8#(untuk mencari tempat makan yang menarik) dan Maxis Broadband http://www.maxis.com.my/personal/broadband/wireless_allplans.asp semasa menghadapi cabaran tersebut. Mana nak dapat peluang macam ni kan. Bolehlah tunjuk bakat guna iPhone4, kan aku pernah dapat chance review iphone4 dulu.



Menarik bukan event ni? Apa nak join sekali? Berikut adalah maklumat lanjut tentang acara ni.

Tarikh: 15 January 2011 (Sabtu)
Tempat: Modesto’s, Ground Floor, Capital Square, 7 Persiaran CapSquare 50100, Kuala Lumpur
Masa: 8am-7pm (peserta kena register sebelum pukul 9am)

Aku memang takde idea siapa yang bakal jadi ahli team aku. Yang terlintas hanya seorang member aku, Noor Faezah.Kalau Linda atau Aie nak join dengan aku best juga. Tak kisahlah siapa pun boleh. Dapat kenal orang baru.


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

8 comments:

kak ina kl (1) said...

good luck yer..akak tak gi..manager yang pergi nanti

Jard The Great said...

jom dgn aku!

akubiomed said...

Hadiah yang ditawarkan memang lumayam. Mengidam iPhone 4 :-)

NICK IRFAN said...

mk free? ni yg best ni..

- zuriey - said...

kak ina kl (1): tq kak..bau berangan satu group dgn akak..hehe
Jard The Great: ok set..boleh2
akubiomed: 2la siapa lah yang dapat iphone tu nanti
NICK IRFAN: best lorh..jom r join

saya_arief said...

saya suke makan.
:D

►AdamXis◄ said...

ini race nuffnang tuu ker?hu3

- zuriey - said...

saya_arief : semua org suka makan
►AdamXis◄: yup..

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.