RSS

Wednesday, January 5, 2011

Naik lagi harga RON97 dan minyak tanah.


Rasanya harga RON97 baru je naik hujung tahun lepas. Tup-tup malam tadi naik lagi. Masalah minyak masak tak selesai lagi tambah masalah baru. Lepas ni mesti RON95 naik juga harga. Yela kalau tengok trend sebelum ni masa RON97 naik, seminggu lepas tu RON95 pula naik.

Harga petrol RON97 naik kepada RM2.40 seliter (sebelum ini RM2.30 seliter) sementara minyak tanah kepada RM2.50 seliter.

Kalau asik naik je harga minyak petrol habislah kita yang berpendapatan rendah ni. Duit makan dah kena potong sikit untuk duit minyak. Nanti dah keluar kereta elektrik nak tukar kereta lah..heheheh


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

2 comments:

denaihati said...

Ok lah tu RON97 tu untuk orang kaya bagi mereka bayar harga sebenar.

- zuriey - said...

denaihati: yeker..nanti ron95 pula naik

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.