RSS

Tuesday, January 4, 2011

Kes Karam Singh Walia hina orang Melayu


Terlajak perahu boleh diundur terlajak kata buruk padahnya. Itulah yang telah berlaku kepada Karam Singh Walia yang dikatakan mengeluarkan kata-kata berunsur penghinaan terhadap orang Melayu ketika mabuk. Sekarang ni,TV3 sedang menyiasat mengenai perkara tersebut.

Itu sebab Islam mengharamkan Arak. Kita tak sedar apa yang kita cakap dan buat masa tengah mabuk. Korang dah tengok tak video Karam Singh Walia minta maaf atas keterlanjuran dia. Belum lagi? Aku letak kat bawah ni untuk tontonan korang.



Dulu memang aku suka cara Karam Singh Walia ni. Bila dah jadi macam ni, kuranglah rasa respek kat dia. Ingat Karam, "Kata-kata lebih tajam dari pedang","kerana mulut badan binasa".



Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

7 comments:

tenangsudey said...

Jom baca Karam Singh Hina Melayu Atau Melayu Hina Melayu?.

Pendekar Berkuda said...

hehehe~~.... kenapa nak besar2kan kawan?? suka ek kalau negara ni porak peranda??

adesh.. belajar menyelidiki dulu sebelum menyajikan berita untuk paparan ramai..

freeman said...

bagus la bersemuka macam ni jgn bagi cam utk org bercakap kurang ajar..
tak tengok lagi video yg dia kutuk melayu... tp dia dah mintak maaf

mie said...

betul!!
ada hikmah sebenarnya pengharaman arak ni...
sekarang, siapa yang mahu mengadu?hahha

tenangsudey said...

nice entry..

Jom baca Karam Singh Hina Melayu Atau Melayu Hina Melayu?.

- zuriey - said...

tenangsudey: ada gak citer pasal karam ye
Pendekar Berkuda: mana ada besar2kan..sahaja nak tambah entry..mesti ramai yang tertanya2 pasal kes ni
freeman: nasib baik dia sedar silap dia
mie: hehe..kita pula ngadu psal dia

Anonymous said...

mcm ni la...biar siasatan di buat dlu...jgn kita ni yg porak peranda kn keadaan...nti huru-hara jwbnya...so...apa2 pn..bertenang dhlu k...peace no war....;)

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.