RSS

Wednesday, January 5, 2011

If I Were the Green Hornet

Kali ini nak buat entry berangan-angan, jom kita tanam pokok 'KALAU'. Kalau korang di beri super power apa yang akan korang buat dengan power tue. Apa? Tukar jadi air? Itu iklan 'SUPER POWER' yang keluar jin tu. Kalau dah ada super power mestilah kita nak banteras jenayah yang berleluasa kat luar tue. Tapi nak buat macam mana ye?

Kalau aku adalah GREEN HORNET, apa yang akan ku lakukan untuk membanteras jenayah di luar sana..

1. Aku akan menghasilkan alat-alat yang canggih bagi mengesan jenayah yang dilakukan penjahat ni. Yelah, kalau nak tunggu orang minta tolong kadang-kadang tak dengar sebab jauh. Kalau kena pula mangsa tu bisu macam mana dia nak jerit minta tolong. May be alat tu boleh diguna oleh semua orang, dan bila terdapat masalah tekan saja alat tersebut.

Inilah dia jam canggih yang akan aku cipta. Kalis air,kalis api, kalis peluru, pendek kata kalis semuanyalah. Terdapat kamera,gps, bluetooth yang memudahkan aku untuk mengesan mangsa.

2. Dah ada alat canggih, mestilah ada kereta yang laju Fast and Furious. Bukan sahaja laju boleh bertukar menjadi kapal terbang atau kapal laut. Pergh..mana nak dapat ni. Tak sempat orang jahat kat luar sana nak buat jenayah aku dah sampai dulu.


Dapat kereta macam ni pun dah cukup bagus.

3. Dah ada gadjet yang bagus, kenderaan yang superb, aku mesti ada pembantu. Bukan apa, pembantu ni boleh tolong aku deal dengan perisik atau ajen untuk cari penjenayah. Penjenayah sekarang kan licik semuanya. Kalau dapat pembantu yang genius lagi bagus.

Panjang pula aku merepek kali ini. Ini sebenarnya contest Nuffnang untuk menang tiket free tengok The Green Hornet. Try lah nasib apa salahnya kan. Untung-untung sekali dapat Sony Walkman sebab menang entry terbaik.hehe..Taklah berharap sangat menang tue, dapat tiket free pun dah syukur.

Green Hornet


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

6 comments:

sw33tdarling said...

kalau dapat invitation, bgtau tauuu...! nanti leh jumpa jimba2...
Jom Join GA PILIH THEME BLOG

hans said...

good luck
filem nih nampak best


P/S : Bersama Hans di Restoran Keluarga Anda - Yankies Hut

Bijen M. said...

Wahh!
Semoga berjaya jadi hero Malaya.
Ke ke ke.

- zuriey - said...

sw33tdarling: wokey..bereh
hans: 2 yang beria nak tgk
Bijen M.: hahah..heroin malaya lah

Ujang9897 said...

gd luck

hazman aka species1980 said...

setiap superhero mesti ada gadge baru gempak.... anyway good luck yea..

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.