RSS

Tuesday, January 11, 2011

Gadis Semasa Sunsilk TV3



Program realiti lagi. Tapi yang ini ada sikit kelainan. Kelainannya ialah bakat peserta dikesan di youtube. Ala macam bakat Justin Bieber yang dikesan oleh Usher dan bakat Ana Rafali yang dikesan oleh Aidit Alfian.

Sekarang ni tak payah susah-susah nak ke ujibakat. Semuanya kat youtube je. Yela kurangkan kos dan jimat masa. Hanya perlu upload video korang dan yang terbaik akan dipilih. Kecanggihan teknologi masa kini memang digunakan sepenuhnya.

Berbalik pada program realiti ni,rancangan ini akan disiarkan di TV3 dan diterbitkan sebanyak 13 episod bermula hari ini 11 Januari jam 6.00 petang.



Gadis yang bakatnya dikesan melalui laman portal YouTube akan mendapat bimbingan ke arah pembentukan imej dan bakat oleh komposer Ajai, pelakon Wardina dan pakar dandanan tempatan Bambang Sateto.

Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

7 comments:

NICK IRFAN said...

ujibakat melalui youtube! wah! cara baru plak? awk xnk join ker? hehe

- zuriey - said...

NICK IRFAN: taklah saya takde bakat

azzey said...

-zuriey-: mmg makin byk program realiti skrg ni ye...

si para para said...

macam macam progrm skrng ni...
utk apa semua tu?

Fitrihadi.com said...

ini untuk gadis je ke?? untuk jejaka takde ek? adehh

NICK IRFAN said...

blum cuba blum thu? mne thu ada rezeki ker? hehe

- zuriey - said...

azzey: banyak betul..macam2 program
si para para: hiburan semata-mata
Fitrihadi.com: Jejaka coming soon
NICK IRFAN: nak tunjuk bakat apa.. takpela

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.