RSS

Friday, January 7, 2011

Cicak ditemui dalam sos


Gambar hiasan yang diambil dari Pakcik Google.

Sos perisa baru, sos cicak telah dipertemui. hehe gurau jer. Ini sebenarnya kes pemilik kedai makan yang terkejut kerana menjumpai cicak di dalam botol sos ketika ingin memasak mee bandung yang ditempah oleh pelanggan.

Nasib baik mee bandung bersoskan cicak tak sampai ke tangan pelanggan. Kalau tidak lagi parah jadinya. Sos jenama apa ye agaknya. Itu masih belum diketahui.

Banyak pula kes jumpa binatang dalam botol atau pek. Dulu, kalau tak silap dalam asam jawa jumpa kepala binatang apa ntah. Kali ini cicak pula. Kilang-kilang yang proses makanan ni kenalah pentingkan kebersihan. Jangan nak kaut untung je. Besok lusa siapa yang susah kalau jadi lagi camni? Mereka dan keluarga mereka juga..


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

6 comments:

NICK IRFAN said...

huh! geli plak dgr...

PinQib said...

haha. taik cicak mucuk.

heheeuwww
soos cili thai la paling sedap

ps
singgah blik dari | Pinked |

lain kali singgah lg :)

kak Erna said...

ya allah hai..ye ke..geli kan..
nasib belum ada yang makan..

hans said...

hari tu kuar berita jumpa cicak dalam kicap
haih
nak loya aku baca

P/S : Hidup Nih Tak Habis - Habis Dengan Macam - Macam Isu

♥ ieRa ♥ said...

geli dgr ni..

- zuriey - said...

NICK IRFAN: memang geli
PinQib: sapa suka makan cicak
kak Erna: 2la psal..
hans: muntah je..hehe
♥ ieRa ♥: bab camni memang geli

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.