RSS

Wednesday, January 26, 2011

Ahmad Dhani dipilih sebagai Pengetua Akademi Fantasia 9


Nampak berlainan Af9 ni. Yelah teka-teki siapa pengetua telah terjawap. Tak main lah artis Malaysia kali ni ada kelainan ambil artis dari seberang. Ahmad Dhani yang merupakan vokalis dan pengasas kumpulan Dewa telah dipilih menjadi pengetua AF9 yang akan memulakan siarannya April depan.

Banyak lagi artis yang berbakat dan hebat dalam Malaysia tapi kenapa yang luar juga yang dipilih? Rasa rugi pula tak guna khidmat orang kita sendiri,jimat sikit kos. Mungkin dengan khidmat Ahmad Dhani kita boleh berkongsi idea muzik dari luar, think poitive ok.



Lagi satu, dengarnya pengacara AF9 memang sah akan diambil oleh Aznil semula. Sangat suka tengok Pak Nil mengendalikan rancangan ni. Pak Nil dengan AF memang tak boleh dipisahkan rasanya, baru menyengat. Inikan musim terakhir dan penutup untuk Akademi Fantasia mesti nak bagi gempak sikit. Semoga program ni berjalan dengan lancar. Mesti ramai yang datang ujibakat nanti. Aku? Memang tak berbakat menyanyi.


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

5 comments:

lunaticg said...

Dorang nak buat AF versi dangdut kot?
Wakakakakakakaka....
Ada ka ambik indon?

NICK IRFAN said...

huh! nape pilih pegetua dari indon? adoi...

Farhan Zulhusmi said...

ha'akan...tapi mungkin af kali nie dia nak wt kelainan kot...mybe.....last af kan....
ape???xde bakat???jgn cm tu....budak 6tahun pon ade bakat tau..heheee

aliesha kirana said...

kenapa ambik dari indon? kn ramai lg warga Malaysia yg layak..huhuhuh~

- zuriey - said...

lunaticg : ada la matlamt diorang2
NICK IRFAN: nak kelainan rsanya
Farhan Zulhusmi : yeker..bakat nynyi memang hancurlah..mahu banjir nanti
aliesha kirana: 2la..nak juga dari luar

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.