RSS

Tuesday, December 14, 2010

Tanpa kicap, menu utama orang bujang takkan rasa sedap

Lama rasanya tak update entry. Semalam busy dengan kerja, sebelum ni aku rasa mood asik ke laut je. Tak tahu kenapa, may be sebab rindu kat staff Nuffnang yang pergi holiday atas boat tue agaknya.hehe. Hari ini aku kena juga update sebabnya traffik semakin berkurang, sangat sedih. Iklan Nuffnang pun dah macam merajuk dengan aku, jarang dah nampak menari-nari kat blog ni.

Berbalik pada tajuk, bukan main panjang pula tajuk kali ini. Yang pernah merasa bujang dan duduk di rumah sewa mesti setuju dengan kenyataan aku ini kan. Ini lauk paling senang sekali lah. Tau tahu nak masak pe, goreng je telur dan tambah perasa kicap ni. Kicap favourite aku Kicap Cap Kipas Udangyang color merah. Kalau lapar, dapat menu ni memang licin juga pinggan.

Ni nak kabaukan, sesiapa yang minat makan kicap Kicap Cap Kipas Udang cam aku kena hati-hati sekarang ni. Sebabnya kicap ni dah ada yang tiruan. Tak caya sudah, tengok gambar kat bawah ni.



Kicap Cap Kipas Udang tiruan (kiri) yang mempunyai penutup plastik berlubang (dalam bulatan) berbanding kicap asli. Kalau dah tiruan tentu bahan-bahan tak sama dengan yang asli. Kalau rasa takut terbeli yang tiruan, boleh tukar kicap jenama lain.



Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

2 comments:

esyam said...

a'ah kicap ni dh jd bnda pnting dlm hidup, klau xde rs cm xselera nk mkn, mcm org putus cinta plk xde selera nk mkn haha...

- zuriey - said...

esyam: tahu xpe..

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.