RSS

Wednesday, December 8, 2010

Sein & Nana Cerai Talak Satu


Lagi cerita artis bercerai, Sein & Nana sah cerai talak satu.Pasangan ini juga merupakan peserta rancangan Sehati Berdansa musim ketiga. Napa ramai betul artis yang masuk Sehari Berdansa ni bercerai. Adakah ini suratan atau kebetulan. Patutnya lepas bersama-sama dilantai tari, diorang ni suppose lebih rapat tapi nampak gaya cam sebaliknya.

Juara rancangan realiti Sehati Berdansa musim ketiga, Sein dan Nana sah bercerai talak satu di Mahkamah Tinggi Syariah di sini, Rabu.

Sein,27, yang merupakan anggota kumpulan Ruffedge melafazkan talak pada pukul 2.45 petang selepas mahkamah membenarkan permohonan yang difailkan Nana.


Punca penceraian masih tidak diketahui. Biar apa pun puncanya, mereka tetap dah berpisah. Kalau ada harapan nak berbaik lagi bagus, kalau takde semoga kedua-duanya sabar dalam menghadapi dugaan ini.


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

5 comments:

kak ina kl (1) said...

ambik info yer..akak bagi kredit

Skype Crew said...

canela dorang leh bpisah? adoii...

rugi3..

darkbatman said...

cptnye bercerai? haih.artis..

mie said...

kasihan anak2 jadi mangsa...
huhuhuuu

- zuriey - said...

kak ina kl (1): ok..no problem
Skype Crew: entahler..adalah yang tak kena tue
darkbatman: cian kan kat anak2 dia
mie: a'ah..dahla comel anak2 dia

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.