RSS

Saturday, December 18, 2010

Saya GAY, Saya OK!

Aku seorang wanita ye, dan aku bukan gay mahupun lesbian. Aku normal. Yang tak normal ni manusia bernama Azwan Ismail. Tak malu untuk mengaku bahawa dia seorang gay. Korang dah layan tak video rakaman pengakuan dia. Cara dia bercakap macam membelakangkan agam dan mahu menegakkan benang yang basah.

Tak tahu apa matlamat sebenar dia buat pengakuan secara terbuka ni. Nak kita terima mereka yang bergelar gay agaknya. Nauzubillah..Aku memang tak boleh terima..




Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

2 comments:

NICK IRFAN said...

geli plak tgk... f*ck you btol dia ni!!!! nabi x mengaku umat oh....

- zuriey - said...

NICK IRFAN: tak takut langsung dia ni

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.