RSS

Friday, December 17, 2010

Perkahwinan Jimmy & Isteri Retak


Tak suka sebenarnya dengar berita macam ni. Yela kalau boleh setiap perkahwinan mahu dikekalkan dengan kebahagian sehingga ke akhir hayat. Tapi nak buat macam mana nak kecap kebahagiaan kadang kala kita diduga olehNYA. Harap Jimmy dan isteri sabar dalam menghadapi cabaran ini.

Pasangan ini dikatakan tidak sebumbung lagi Jimmy tinggal di rumahnya di Subang Jaya manakala Nurshuhaila Eliani tinggal dengan keluarganya di Sungai Buloh.

Difahamkan, kemelut rumah tangga mereka terjadi apabila ada pihak yang cuba mempengaruhi Nursuhaila Eliani kononnya Jimmy hanya ingin mengambil kesempatan terhadap kekayaan keluarga wanita berkenaan yang merupakan sorang jutawan dan pengeluar produk kecantikan Natasya.


Baru lagi perkahwinan diorang ni, baru 3 bulan rasanya. Baru sedikit dugaan ni, kena banyak sabar dan perlu ada tolak ansur. Harap hubungan mereka akan kembali pulih seperti biasa.


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

8 comments:

Just said...

ni la masalahnya bila ada batu api! hmm..

azzey said...

zuriey: retak menanti belah le ni ek....

♥ cik mija ♥ said...

xsangka

yaTy ♥ said...

alahai..
kwin kuar duit beratus ribu..
sayangnye kalo jadi mcm nie..

Bijen M. said...

He he he.

Fitrihadi said...

ermm napa jadi gini lak.. adehhh

soffya cik bulan said...

murahhh aje dik..
rm10/rm5 je utk setiap pakej
tgk sini ye
http://soffya86.blogspot.com/2010/12/jom-beriklan-di-blog-soffya-cik-bulan.html

- zuriey - said...

Just: baru kahwin darah pun cepat panas
azzey: nampak gayanya camtulah
♥ cik mija ♥: kesiankan
yaTy ♥:2la..membazir je kalau berakhir dgn penceraian
Bijen M: huhuhu
Fitrihadi: entohler
soffya cik bulan :yeker..tq

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.