RSS

Wednesday, December 29, 2010

Merokok dekat dengan kematian

Merokok memang bahaya untuk kesihatan. Awal-awal memang tak nampak efek dia, lama-lama macam-macam penyakit yang datang. Taknak bebel panjang pasal merokok cuma nak kongsi satu video yang member aku bagi. Jomlah tengok, kelakar tau.



Amacam? Aku rasa kat Malaysia pun patut buat macam tue. Bila dengar orang baca Yasin baru tahu takut. Kalau nasihat biasa-biasa memang tak dilayan. Korang yang hisap rokok tue agak-agak kalau korang dibuat cam tue apa perasaan korang? Mesti tertanya-tanyakan..

Makna mendalam video ni, kalau tak tercapai maksudnya tak tahulah nak kata apa..


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.