RSS

Sunday, December 19, 2010

Maher Zain tempat pertama manakala Hanis Zalikha tempat keenam carian Google di Malaysia


10 individu paling dicari dalam Google Malaysia

1. Maher Zain (penyanyi antarabangsa)
2. Justin Bieber (penyanyi antarabangsa)
3. Luna Maya (artis Indonesia)
4. Din Beramboi (pelakon/pelawak/penyampai radio)
5. Lady Gaga (penyanyi antarabangsa)
6. Hanis Zalikha (model/blogger/pelajar)
7. Lee Min Ho (pelakon Korea)
8. Adam Lambert (penyanyi antarabangsa)
9. Datuk Siti Nurhaliza (penyanyi/ahli perniagaan)
10. Paul Tan (blogger)


Hanis Zalikha..

Terbukti memang ramai peminat Maher Zain di Malaysia. No wonder Maher Zain mendapat tempat pertama dalam carian Google. Ke mana sahaja akan kedengaran lagu beliau mahupun nama beliau.Aku sangat suka dengan genre lagu ketuhanan yang dipertengahkan Maher Zain.

Nampaknya blogger pun tak kurang hebatnya. 2 orang blogger merupakan individu paling dicari dalam Google Malaysia iaitu Hanis Zalikha dan Paul Tan. Hanis Zalikha telah pun mendapat tempat keenam mengalahkan Siti Nurhaliza. Dahsat tu.. Yelah kalau kita tengok dalam senarai kebanyakkan mereka merupakan artis yang terkenal. Berbangga bila ada blogger yang tersenarai. Bukan calang-calang blogger tu.

Tahniah Hnis Zalikha mewakili blogger wanita dan tahniah juga kepada mereka semua yang tersenarai. Bukan senang tau nak masuk top 10 ni. Bila pula eh nama aku nak tersenarai..hehehehe

Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

5 comments:

NICK IRFAN said...

hanis zalika kenal la jgk paul tan ni sapa plak?

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

gua tak de dalam list ..huh,,apa lah googel

darkbatman said...

hehe.. ade bace lam paper hr ne..tahniah hanis.

- zuriey - said...

NICK IRFAN: blogger dalam bidang automatif tak silap..google la nanti eh
b.r.u.t.a.l.s.o.l.o: 2la gua pun frust
darkbatman : tahniah2

akubiomed said...

Paul Tan adalah blogger review kereta memang terkenal dikalangan peminat kereta tempatan. Memang hebat

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.