RSS

Monday, December 27, 2010

Last member's wedding for this year



Memang ada sahaja undangan kahwin sejak akhir-akhir ni tapi tak sempat nak pergi ke semua rumah. Yelah mana tidak nya ada yang bertindan ada yang jauh. 2010 dah nak pun melabuhkan tirai begitu juga undangan untuk tahun 2010 dah pun habis. 2011 punya undangan dah menunggu..huhu

Ikutikan sebenarnya aku tak sihat semalam tapi gahlan juga diri nak pergi wedding ni.Yela bukan selalukan. Siap dah dapat kad macam kesian pula tak datang. Pagi ni baru aku jumpa doktor ambil ubat dengan MC sebab demam. Harapnya wedding aku nanti ramai jugalah member yang datang macam ni memeriahkan majlis.



Tahniah pada kawan aku Nurhidayah dan pasangan. Semoga bahagia hingga ke akhir hayat.


Tak sabar budak berdua ni, padahal tahun depan akan naik pelamin bersama juga.


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

3 comments:

Ira said...

zuriey pakai tudung baru ek??

- zuriey - said...

Ira: a'ah..hehe

nur said...

da lama x g kenduri kawen
ALL IN ONE

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.