RSS

Monday, December 20, 2010

Kemalangan Bas Di Simpang Pulai, sekurang-kurangnya 10 orang terbunuh

Malang tidak berbau. Lagi kemalangan meragut 10 nyawa di Simpang Pulai. Memang kawasan ini agak bahaya. Punca kejadian masih belum dikenalpasti.

IPOH: Sekurang-kurangnya 10 orang terbunuh selepas sebuah bas pesiaran dipercayai membawa pelancong Thailand terlibat dalam satu kemalangan dekat Kampung Kerawai, Km9.3 laluan Simpang Pulai-Cameron Highlands, Isnin.

Jurucakap polis berkata lapan lagi penumpang cedera parah dalam nahas yang berlaku pada 11.45 pagi tadi.

Laluan itu telah ditutup kepada lalulintas. - BERNAMA


Nantikan berita selanjutnya besok atau tengok berita malam ini.


Klik sini untuk memiliki Acer Aspire One secara PERCUMA !!!

11 comments:

azzey said...

zuriey; baru je dgr tadi berita ni kat TV.....:)

NICK IRFAN said...

asyik excident jer

nur said...

tak sempat tgk tadi.. tq info ni.. nak kene mencari lagi ni

Lovely Bella said...

aih menjadi2 plak kemalangan ni.. x reti nak berhati2 tul.. adehh..cuak rsnyer nak naik bas

Bijen M. said...

Dah 28 orang maut.
Isk isk.
Tragedi Disember.

akubiomed said...

Sungguh menyedihkan tragis sebegini. Esok kawan saya hendak ke Cameron Highlands ada meeting. Harap-harap dia berhati-hati ketika memandu ke sana

Fitrihadi said...

ermm makin menjadi-jadi kemalangan jalan raya.. mintak simpang lah dari semua tu..

- zuriey - said...

azzey:ciankan
NICK IRFAN: nak wat caner..benda nak jadi
nur : cari2
Lovely Bella: 2la banyak excident bas ni
Bijen M.: 2la baru tahu ramai yang mati
akubiomed : suh dia hati2..jalan situ bahaya sikit
Fitrihadi: 2la..doa jelah

darkbatman said...

skg ne dh 27 org.. Al fatihah

Afra Yuri said...

this is a horrifying news! one after another haih..

- zuriey - said...

darkbatman : alfatihah buat mangsa islam
Afra Yuri : a'ah..kesian

Related Posts with Thumbnails
 
© Copyright 2010 zuriey86. All rights reserved.